Pravidla hry

Stáhněte si pravidla pro naprosté začátečníky První krůčky

Stáhněte si pravidla pro týmovou hru Střet říší

Stáhněte si pravidla pro hru deathmatch hru Zkouška síly

Nové postavy

Čaroděj (hrdina) - atributy (moc, životy, pohyb) stejné jako Druid.
Čarování - při hodu na kouzlení dostává Čaroděj bonus +2
Rychlé kouzlení - Čaroděj se může pokusit seslat 2 kouzla za kolo!

Černokněžník (démon) - atributy (moc, životy, pohyb) stejné jako Stín
Zakletí - při hodu na kouzlení dostává Černokněžník bonus +1
Hůl - pomocí své hole dokáže Černokněžník 1x za kolo změnit cíl kouzla. Je úspěšný, pokud mu padne na kostce více než sesilateli při seslání kouzla.

Další rozšiřujcí pravidla

Pohyb sny či hrůzami Toto volitelné pravidlo rozšiřuje možnost měnit herní plán pomocí snů či hrůz. Za 5 bodů světla můžete posunout jeden sen/hrůzu o 1 políčko, ovšem pouze ve fázi sesílání snů či hrůz (tj. ne během pohybu postav). Tuto schopnost můžete využít i opakovaně.

Omezení náhody ve hře
pravidlo 1 - místo hodu na pohyb si můžete říct, že padlo číslo 4.
pravidlo 2 - můžete si pro dané kolo snížit moc až o +4. Za každé dva takto obětované body má postava +1 k pohybu (tj. celkem možný bonus až +2).